Prelazak "Najopasnije planinarenje na svijetu"
Anonim

Oštrica noža švicarskog Hardergrata duga je 16 milja sa više od 10 000 stopa vertikalnog povećanja

Ovo je deseta godina mog bloga na Semi-Rad.com, i otkako sam ga pokrenuo, imao sam sreću da se upustim u neke prilično divne avanture. Tokom ove godine pisaću o 12 mojih omiljenih avantura, jednu mesečno. Ovo je sedmi u nizu.

Oko 20:30 sati 2. septembra 2014. stajao sam u kuhinji mog prijatelja Dana u Interlakenu u Švajcarskoj, sekao malo hrskavog hleba i gušio ga puterom od kikirikija i Nutellom, kada je Dan ušao u sobu.

"Opet jedeš?" upitao je u nevjerici. Nešto sam odgovorio potvrdno.

“Jedeš više od bilo koga koga sam ikada sreo!” rekao je, nekako se smijući, ali ne šaleći se. U stvari, upravo smo završili večeru prije nekoliko sati. Ali u moju odbranu: Ustajali smo u 2 sata ujutro. započeti planinarenje u 3 ujutro, pokrivajući 16 milja i 10 000 stopa nadmorske visine. Nisam htela da počnem sa manjkom kalorija. Takođe, ako ste već jeli Nutellu, možda znate da je jebeno odlična.

Poznavao sam Dana i njegovu ženu Janine nekoliko godina, i proveli smo nekoliko sedmica u društvu jedno drugog, u njihovoj kući, na stazama, glečerima, usponima i jedno pored drugog u švicarskim planinskim kolibama. Snimali su fotografije, ja sam pisao članke, a mi smo se odlično proveli družeći se i obavljali posao. Znali smo mnogo jedno o drugom. Ali mislim da je to bio trenutak kada sam shvatio da Dan i ja imamo suprotne stavove o hrani i vježbanju. Za njega je hrana bila samo gorivo koje je omogućilo vježbanje. Meni je vježbanje omogućilo jedenje hrane. Ne mrzim vježbanje, a Dan ne bi rekao da mrzi hranu, ali jedan od nas postaje vraški mnogo uzbuđeniji pričajući o čili relleno burritosima od drugog. Dan je sportista koji se penje za 5.11c sa kauča, brzo trči uzbrdo, brzo trči nizbrdo, brzo skija uzbrdo i voli da ruši brdske uspone na cestovnom biciklu. Jednom sam pojeo pet njujorških kriški pice dok sam trčao maraton.

Nešto više od pet sati kasnije, pedalirao sam jedan od Dan i Janine starinskih cruiser bicikala kroz mirne ulice Interlakena. Moja tadašnja djevojka, Hilary, sjedila je u bočnom sedlu preko nosača na leđima, a mi smo pratili Dana, pedalirajući sa Janine koja je sjedila na istom mjestu na njegovom biciklu. Krenuli smo pravo na stazu do Harder Kulma da bismo pristupili zapadnom kraju Hardergrata, oštrog grebena vegetiranih vrhova koji se uzdiže iznad duboko plavog jezera Brienzersee, nekoliko hiljada stopa ispod.

Dan mi je poslao fotografiju grebena mesecima ranije, rekavši nešto u stilu „pogledaj ovu neverovatnu stvar koja je u našem dvorištu“. U to vreme nije bilo informacija o Hardergratu na internetu, ali sam mislio da će to biti još jedna neverovatna avantura u kojoj me je Dan u suštini vukao za sobom dok sam tiho gledao neke od najlepših pejzaža koje sam video u životu, dok se znojio četiri puta više nego Dan i borio se da priča i diše u isto vrijeme. Ne bih se razočarao.

Beta koju sam imao na planinarenju je u osnovi bila ova:

• 16 milja.
  • 10 000 stopa porasta nadmorske visine.
  • Nema pristupa vodi kada se popnete na greben.
  • Mora se završiti do 18:30 uhvatiti voz Rothorn dolje sa grebena na krajnjoj istočnoj strani, ili prošetati strašno strmim spustom od 5, 400 i više stopa natrag u civilizaciju, planinarenje koje ćete vjerovatno morati sami, jer su Dan i Janine fini ali ne nužno uzbuđeni žrtvovanjem koljena na nekoliko sati spusta jer ste spori.
  • Naravno, možete ići vozom do vrha grebena da započnete planinarenje, ali voz kreće tek kasnije ujutru, a onda je nestalo svo dobro jutarnje svjetlo, pa će fotografije biti sranje, a također možda nećete uspeti da pređete greben na vreme da uhvatite voz na drugom kraju, pa ćemo se penjati do grebena u mraku.

Više informacija o planinarenju ili trčanju Hardergrat rute možete pronaći ovdje.