Ubistvo Appalachian Trail me neće spriječiti da planinarim
Anonim

Uprkos napadu u kojem je jedan planinar ostao mrtav, a drugi povrijeđen, iskustvo i druženje na stazi istraju

Tri godine prije nedavnih napada u kojima je ubijen Ronald Sanchez i povrijeđen još jedan planinar, pokušao sam prošetati Appalachian Trail-om. Išla sam sama jer moj dečko nije volio planinarenje i nisam mogla nikoga natjerati da mi se pridruži. Krećući se sa južnog kraja staze na planini Springer u Džordžiji, sretao sam uglavnom solo planinare. Dovoljno je teško sami odlučiti ostaviti sve poznato i živjeti u šumi mjesecima; još je teže nagovoriti nekog drugog da to uradi sa vama.

Prešao sam 675 milja prije nego što je povreda prekinula moj put. Tokom tog vremena, plašio sam se mnogo toga – usamljenosti, hladnoće, kiše i medveda – ali ni jednom se nisam uplašio drugog čoveka.

Ovomjesečni napadi su to trebali promijeniti. Trebali su dokazati da je moja neustrašivost naivna i da trag nije skladan prostor kakav sam osjećao. Da budem siguran, potresen sam i tužan. Ali nastavit ću planinariti sam.

Mešavina srodnih duša na stazi pruža utjehu i zajedništvo. Mnogi thru-hikeri su kao i ja, tragajući - krećemo se stazom da bismo se sredili. Za neke je to jednostavna avantura, ali za druge je hitnija. Za mene je to bilo kidanje flastera samozadovoljstva srednje klase i traženje dubljeg smisla. Za Sancheza, veterana rata u Iraku, to je bilo suočavanje sa PTSP-om.

Samo planinarenje čini da više volim ljude. Ne zato što se odmaram od njih, već zato što se dublje povezujem sa onima koje susrećem. Putnici s ruksakom mogu biti ekscentrični i na mnogo načina različiti - različiti slojevi života, razni razlozi za planinarenje - ali mi uglavnom dijelimo stav otvorenosti, povjerenja i velikodušnosti.

Ne treba dugo da se ljekovita samoća staze pretvori u izolaciju, pa se obično radujem prizoru druge osobe. Moji prijatelji sa staze su uradili isto. Ovo "Jao, ljudi!" stav je efekat naprezanja pri ruksaku. Iskustvo bliske kostima, transformativno, otklanja gard koji nosimo u civilizaciji, čineći naše interakcije neposrednijim i autentičnijim. Budući da samo preživljavanje zahtijeva toliko truda, ne ostaje ništa što bi moglo održavati zid između sebe i drugih.

Mnogo sam plakala dok sam bila na stazi: suze radosnice na vidiku nakon dana kiše, suze očaja zbog mogućnosti još jedne hladne noći zaglavljene između hrkača u skloništu.

Jednog dugog, usamljenog popodneva, satima sam njuškao i šmrkao kad je naišao još jedan putnik - stranac, koji je krenuo na jug. Svojoj stazi je dao ime kao Mountain Man. Primijetio je moju uznemirenost, ponudio ohrabrenje i prišao bliže. Njegova gusta brada sadržavala je komadiće dufa. Kao i ja, bio je znojan i smrdljiv.

“Mogu li te zagrliti?” pitao.

Samo planinarenje čini da više volim ljude. Ne zato što se odmaram od njih, već zato što se dublje povezujem s onima s kojima se susrećem.

Zamislite ovo na gradskoj ulici! Umjesto da ustuknem, osjetio sam kako mi se cijelo tijelo opušta, shvativši dobrodošlu istinu da su drugi ljudi postojali i da im je stalo. Klimnuo sam glavom i teturao prema Planinskom čovjeku i držali smo se - ne standardnim sjevernoameričkim A-ramom zagrljaja, već pravim zagrljajem, dovoljno dugim da zapali neke hormone dobrog osjećaja. Sve će biti u redu.

Staza nema protokol skrininga ili sigurnosne kontrolne punktove, tako da loši momci mogu – i vjerovatno će – ponovo ući. Kao zajednica, mi tugujemo i žalimo zbog kršenja staze kao utočišta; volimo da mislimo da je AT napravljen od magije i anđela, a ne od nasilja. Na mreži, bekpekeri su izrazili strah i užasnutost, neki su argumentovali zasluge nošenja oružja protiv takve pretnje, shvatili su da je kriv. Ali uglavnom su se zakleli da neće davati ubici dodatnu moć mijenjajući svoje rute.

Sarah Ruth Bates, spisateljica iz Cambridgea, Massachusetts, objasnila je svoju odluku da ovog ljeta nastavi sa solo pješačenjem po Oregon dionici Pacific Crest Trail od 430 milja pozivajući se na dva nedavna napada na uglove ulica u njenom navodno sigurnom susjedstvu. „Nasilje oružjem je trenutno tako uobičajeno u Americi“, rekla mi je. “Zapravo se osjećam sigurnije na stazi.”

Statistički podaci prikupljeni od strane Appalachian Trail Conservancy podržavaju Batesovu intuiciju; put je relativno slobodan od kriminala. Deset planinara je ubijeno na stazi u 45 godina, uključujući i ovaj najnoviji incident, prema Brianu Kingu, glasnogovorniku zaštite.

Čak i ako statistički to nije toliko rizično, nikada ne znamo šta je na umu usamljenog stranca koji nam se približava na stazi, ali to je istina gdje god da idemo. Malo mjesta u civilizaciji nudi ono što pješačenje na velike udaljenosti čini: produženo vrijeme u prirodi, oslobađanje od digitalne ovisnosti, pomicanje naše odbrane koja nam omogućava da budemo prisutni jedni s drugima jer se rijetko vraćamo kući.

Ove istine i moja sećanja na duboka prijateljstva u tragovima zauzimaju više prostora u mom umu od saznanja o ubistvu - čak i onom koje je pogodilo tako blizu kuće. Zločin je bio zaista užasan. Gubitak Sancheza je porazan. Ali takav užas je izuzetak. Vratiću se na stazu, sam, a kada budem, zagrliću sledećeg Planinskog čoveka kojeg sretnem.