Sadržaj:

Život ciklusa: obilazak Flandrije, iz prve ruke
Anonim
Slika

Penjanje na Eikenberg, obilazak Flandrije.

Ako ste ikada maštali o biciklizmu u Belgiji, znajte ovo: vožnja po kaldrmi je bolan, brutalizirajući posao, poput osedlanja čekića. Otkrio sam ovo prošlog vikenda na Flanders Cyclosportive, rekreativnoj vožnji za bicikliste amatere koja uzima najbolje od Tour of Flanders dan prije nego što se profesionalci utrkuju na stazi od 159 milja. Romantizam obilaska krivudavih, slikovitih staza koje se pojavljuju na nekim od najlegendarnijih trka u proljeće je neizbježan, pa kada se ukazala prilika da vozim De Ronde van Vlaanderen (ljubaznošću Gira, koji je lansirao novu kacigu Aeon na utrci), ja sam nije oklevao. Bio sam nesvjestan bičevanja za koje sam se prijavio.

Mora da je to bila selektivna neupućenost jer Cobbled Classics, trio događaja u ranoj sezoni koji uključuje Flandriju, Pariz-Roubaix i Gent-Wevelgem, imaju potresnu reputaciju. Staze su isprekidane dijelovima grubo tesane kaldrme koja puca u gume, puca karbon i uništava šanse trkača. U Flandriji, serija od 18-ak helingena, kratkih oštrih uspona sa rampama do 20 posto, komplikuju trku, ne samo zbog kaldrme (koja otežava vuču), već i zbog toga što su ovi usponi često dovoljno široki samo za tri vozača u nizu. Pozicioniranje može napraviti ili prekinuti trku. Zatim, tu je vrijeme, s temperaturama koje rijetko prelaze 40 Farenhajta i češće nego maglovita, maglovita, kišna (čak i snježna) supa koja prljavštinu između kaldrme pretvara u blatnjavu pastu, a trkače pothlađene i crne od prljavštine. Može biti jadno, ali to je ono što ovim rasama daje mističnost. Paris Roubaix je, na kraju krajeva, poznat kao Pakao sjevera. Osvojite Cobbled Classic i ovjekovječeni ste kao jedan od najtežih ljudi biciklizma.

Slika

Postrojivanje flote pred Flanders Cyclosportive.

Nisam čvrst čovjek, pa mi je u jutro Cyclosportivea 2011. sasvim odgovaralo kada je vedro nebo osvanulo u prugama biserno ružičaste boje. Ako ostavimo divno vrijeme na stranu, varijabla koju nisam uzeo u obzir su ostali vozači - njih 20.000. Osim povremenog zatišja zahvaljujući zaustavljanju saobraćaja, osjećao sam se kao da se cijeli dan vozim pariškim metroom u špicu. U prvih nekoliko helingena, čišćenje uspona nije imalo nikakve veze s ritmom, već s time koliko dugo možete pratiti stajanje čekajući da se drugi sklone s puta.

Ono što me je zaista zaprepastilo - poput šamara od lijepe žene - je koliko je ljuta i okrutna bila kaldrma. Na TV snimcima ovih trka, profesionalci pokazuju naprezanje ovog kamenog pločnika, ali i dalje žure. Kada sam udario u grube dionice, bicikl mi je iskočio i zloslutno škljocao, leđa i vrat su zastenjali, ruke su mi utrnule, a na prvih nekoliko dionica sam vrisnula do drhtavog, sporog škripanja. „Kaldrma u Flandriji nije ništa“, rekao mi je stari Francuz dok je svraćao na jednu ranu dionicu. “Ne zaslužuju čak ni da se nazivaju kaldrmom u poređenju sa monstruoznostima u Roubaixu.” S obzirom da se Flandrija do sada osjećala dosta divljački, žurno sam se zakleo da nikada neću voziti Paris-Roubaix. Međutim, kako su kilometri prolazili, otkrio sam kako da zadržim svoj zamah. I do kraja dana uživao sam u nezgodnoj vožnji - iako sam ipak bio ushićen što sam stigao do šatora za pivo i derište na cilju.

Slika

Startna linija u Brižu na Tour of Flanders.

U nedjelju su profesionalci demonstrirali kako se to radi. Hiljade razularenih navijača okupilo se u kamenom gradu Briž sa kulama za početak u 10 sati. Magla i niže temperature obećavale su klasičnije klasične uslove, a ogroman znak u publici - "Fabian, molim te, imaj milosti!" - rekao je lokalnim strahovima da će švicarski svjetski šampion u vožnji na hronometar, Fabian Cancellara, preplaviti nade za pobjedu Belgije, kao i on 2010. Nakon starta, uzeli smo vafle ugušene u Nutelli, kao i obavezno pivo za doručak, prije nego što smo krenuli na jug kako bismo sustigli utrku na dvanaestom usponu dana, Eikenbergu. Bio sam i zadivljen i potišten snagom i fluidnošću kojom se peloton nadvio preko kaldrme. Tamo gdje sam bio Porsche koji je zveckao po cesti, ovi momci su letjeli kao reli automobili. Nakon što su doplovili, akciju smo započeli u obližnjem baru, gdje su Belgijanci klackali sisali jako pivo i vikali na trkače na TV-u.

Izgledalo je kao da će se ponoviti šou Cancellara kada je, 25 milja od cilja, veliki Švajcarac ispustio ostale favorite. Upravo u ovim posljednjim miljama najviše sam cijenio turneju od prethodnog dana jer sam znao svaki probni uspon iz iskustva i mogao sam suosjećati s tim koliko su se grudasti parkovi morali osjećati teško na crvenoj liniji. Trka je također opravdala svoju reputaciju velikog klasika, s tim da se teren pregrupisao i razbio tri puta prije nego što je lokalni heroj, Nick Nuyens, konačno doveo Cancellara na liniju za pobjedu.

Slika

Belgijanci sa lavom Flandrije čekaju dolazak trke.

Pub pun Belgijanaca u koji smo gledali izbio je u pijani klicanje i svježe runde. A naš hotel te večeri, u kojem je slučajno odsjeo tim Saxo Bank pobjednika Nicka Nuyensa, bio je haos bučnih biciklista i TV ekipa i dobrog raspoloženja. Sjećanje na grubo jahanje od prethodnog dana bilo je izgubljeno zbog kratkovidnosti veselja. Uhvaćen u sve to, preko jednog previše aleja, zakleo sam se da ću se - prokletstvo - vratiti 2012. na Paris-Roubaix Cyclosportive. Nadam se da će se osjećaj u mojim rukama do tada vratiti.

The Gear

Cervélo R3 Mjesecima sam testirao R3, a činjenica da je izdržao do apsolutnog trošenja sati na blokovima od granita učvrstila je moje visoko mišljenje o biciklu. Osjećao se apsolutno uravnotežen i čvrst na kaldrmi, ali lagan i brz na Hellingenu. Osvježavajuće je voziti “komforni” bicikl koji se osjeća kao trkaći automobil, a ne kao naslonjač. Potpunu recenziju potražite u nadolazećem Vodiču za kupce.

Slika

Zipp 303 Tubular Vozio sam ove karbonske felge srednjeg profila sa 27 mm Vittoria cevima, i bio sam zapanjen koliko je kombinacija bila gipka. Apsolutno su se ogradili u stanovima, ali su bili stabilni kada se vjetar pojačao. Performans me nije trebao iznenaditi: Cancellara je na ovim točkovima osvojio Flandriju i Roubaix 2010. godine, a Nuyens ove godine.

Giro Aeon U Flandriji, tim Garmin-Cervélo, Rabobank Cycling Team i Team Radioshack debitovali su sa ovom novom vrhunskom cestovnom kacigom, koja kombinuje ventilaciju i potpuno opremljen Roc Loc sistem ovjesa Ionos-a s malom težinom ProLight-a. Nakon pet sati nošenja našeg srednjeg uzorka (koji je težio 8,4 unce), Aeon je bio toliko lagan i udoban da sam ga jedva primijetio. Biće dostupan u maju po ceni od 250 dolara. Pratite nas za potpunu recenziju jer bilježimo više vremena vožnje.

Castelli Cervélo Free Aero Race Bibshort Ovi naprtnjači koriste istu X2 Progetto podlogu koju sam ja cijelo proljeće vozio u šortsima kompanije Body Paint. Sa promjenjivom debljinom i bez loše postavljenih šavova, ova divokoza je bila nevjerovatno udobna na najdužim vožnjama, a još jednom se dokazala na grubim putevima u Flandriji.

The Tours

Velo Classic Tours Sa tri proljetna putovanja usmjerena na klasiku, ovo je najbolji izbor za bicikliste koji ozbiljno žele iskusiti utrke u ranoj sezoni. Cobbles učestvuju na turneji po Flandriji, Scheldeprijsu i Paris-Roubaixu. Na Ardenima ćete vidjeti i voziti se Liége-Bastogne-Liége, La Flèche-Wallonne i Amstel Gold. A La Primavera vas vodi u Milano-San Remo.

Adventure Travel Group Sa fokusom na intimno iskustvo putovanja, Ardennes Spring Classics Week Bike Tour je osmodnevno ili 12-dnevno putovanje kroz valovita brda i guste šume regije Ardena u Belgiji i regije Limburg u Holandiji, uključujući Amstel Gold Cyclosportif i izlet na najpoznatiji uspon La Flèche-Wallonne, Mur de Huy.

Jemison Cycling Tours Predvođena penzionisanim američkim poštarom Martyjem Jemisonom, koji dobro poznaje ove puteve iz svojih trkačkih dana, turneja Hell of the North daje pogled iznutra na Cobbled Classics na desetodnevnoj turneji po sjeverozapadnoj Belgiji koja je usidrena za tri trke.